Why don’t we do it in the road

Popołudnie nad rzeką, wieczór w skałach- miniony weekend obfitował w niecodzienne plenery. W końcu odebrałam od krawcowej moją białą sukienkę, która miała swoją premierę na sesji z Bubble Factory. Jak nigdy za tym kolorem nie przepadałam, tak teraz czuję że biel będzie moim osobistym hitem tego lata. Może i jest niepraktyczna i szybko się brudzi, ale jakoś mnie to nie zniechęca. Marzę o prostych, miejskich zestawach w tym kolorze,a dzisiaj dla równowagi pokazuję zdjęcia z cyklu “Pocahontas spotyka Rumi na Wyspach Wielkanocnych”.
PS. Te i poprzednie zdjęcia robił mój brat Michał- stanowczo domagał się podpisu, więc podpisuję:) A pani wspomniana w podcaście to autorka tego bloga.


 

 

 

 

 

 

dress- vintage,shoes- bought in Thailand, bag- H&M

A jeżeli chcecie dowiedzieć się m.in. z jakimi zagrożeniami wiąże się jedzenie parówek, zapraszam do obejrzenia podcastu:)

117 comments

+ Napisz odpowiedź
  1. agacior89

    Podcasy są zdecydowanie coraz lepsze, zarówno pod względem technicznym (ta muzyczka dobrze robi :) jak i tematycznym (wspaniałe pomysły na przeróbki, to lubię! :).

    I proszę, prosze, prrroszę, możesz zdradić, jakiego sprzeu do fotografowania używa Michał? Przymierzam się do zakupu lustrzanki i porónuję różne modele, głownei pod katem “co można z nimi zrobić”. Zdjecia są piękne!

  2. Ryfka

    No! Już miałam pytać, gdzie nowe el podcastinio! To zdecydowanie mój ulubiony odcinek jak do tej pory. Rewelacja. Widać, że już totalnie się wyluzowałaś :) No i duży plus za graficzne wstawki na filmiku. A podkoszulek-gazeta niesamowity (autentyczny zachwyt chłopaków – bezcenny). Zaraz idę obczajać tę stronę :)

  3. Anonymous

    Sukienka swietna:)
    podcast rzeczywiscie najlepszy jak do tej pory, pierwsze koty za ploty :) fajny pomysl z udzielaniem rad na rzeczy DIY. w ogole sympatyczna dziewczyna z Ciebie :)

  4. Anonymous

    Rewelacyjna suknia, twoja biała sukienka przypomina mi epokę starożytną (bardzo kocham tę epokę) i za to jest też romantyczna :)
    Bardzo bardzo mi się podobają te nowe zdjęcia :) ! teraz z przyjemnością obejrzę filmik !
    Jesteś ekstra !
    Buziaczki
    Magda

  5. Fuksjanna

    Stylizacja jest mega! Bardzo podoba mi się Twoje wiosenne wcielenie:)Suknie i biżuteria są cudowne.
    Podcast był sympatyczny. Czuć w tym luz:D

  6. Anonymous

    filmiki są super, lubię je oglądać. dzięki nim w sumie Cie polubiłam, jeśli można to tak ująć. jesteś na nich naturalna, a zdjęcia nie wiem czemu zawsze wydawały mi się sztuczne. poza tym ładnie jesteś ubrana na filmiku, w ogóle wydajesz się dużo chudsza. no jeszcze biodra… ale powalcz i będzie gut! ;)
    pozdrowienia

  7. Anonymous

    Ja mam figurę gruszki ^^
    mały biust :/ i szerokie uda :)
    Przedstawić te różne tshirty to cudowny pomysł !

    Lilka

  8. maja miusow

    czyzbys sugerowala ze ,,10tys amerykanskich nastolatkow umierajacych po zjedzeniu hot-doga” to malo powazna sprawa? hehehehehe:P fajna sukienka i fajny myk z drapowanym tiszertem, ale naprawde mega to magazyn drukowany na tiszercie!

  9. miuska

    Nie dziwię się, że brat domagał się podpisu, bo jest się czym chwalić :D Zdjęcia są cudne! Tak samo cudne jak Twoja sukienka :D

  10. Anonymous

    Uwielbiam Twoje filmiki <3 Są takie pomysłowe i wesołe, strasznie przyjemnie się je ogląda :):) A Ty jesteś przeurocza :D i zakochałam się w Twojej bluzce z topshopu, muszę szybko nabyć jakąś podobną :D Baaardzo podobał mi się ten podcast, czekam na kolejny! :*
    Julia

  11. choclair

    haha rozwalilas mnie z tymi parowkami :D i w ogole fajny mieli pomysl by wydawac artykuly na koszulkach.
    btw. nie zmokliscie uciekajac przed burza? :d

  12. styledigger


    Łukasz Marciniak-> nieszczególnie:)

    Agacior89-> dziękuję! Aparat którym robiliśmy zdjęcia to Olympus E510

    Ryfka-> uśmiałam się jak zobaczyłam że chłopcy wmontowali tego dzieciaka:)

    Anonimowy-> dziękuję! nie schudłam co prawda ani grama, do tego bardzo lubię swoje biodra ale miło mi że uważasz że lepiej wyglądam:)

    Anonimowy-> nie, filmik na kopcu Kraka, zdjęcia na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej

    Choclair-> właśnie zmokliśmy:(

    Anonimowy-> właśnie mnie też się tak skojarzyło…zwłaszcza że w zeszłym tygodniu przeczytałam książkę, która swoją drogą zirytowała mnie zakończeniem, a raczej jego brakiem

  13. Anonymous

    ta sukienka jest piękjna, ! genialny fason i warstwy jak od jakiegoś projektanta! jest śliczna i świetnie w niej wyglądasz !

  14. Anonymous

    kurczę, ale Twoja figura jest w porządku, cobyś na siebie włożyła jest po prostu super – świeżo, dziewczęco etc…
    a ja będę słodzić, bo uważam, że robisz świetną robotę!
    filmy są miłym dopełnieniem.

    ps super pomysł z g.recepturkami!

  15. mm

    Asiu wyglądasz bosko, rozkręciłaś się na dobre z tymi podcastami! Widać, że jesteś wyluzowana i zachowujesz się bardzo naturalnie przed kamerą :) Super pomysł z drapowaniem bluzki, na pewno go wykorzystam :)

  16. Pisula

    sukienka piekna, chodz mnie przyciagaja Twoje filmiki, bo na prawde coraz lepiej sie Ciebie oglada, widac ze sie oswoiłaś z kamerą ;)

  17. Anonymous

    Gratuluję bratu, bo zdjęcia bardzo miło się ogląda (zwłaszcza drugą fotkę- śliczności) Sukienka boska! A i podcast zdecydowanie lepszy niż pierwszy.
    nep

  18. Pola

    Nie dziwię się że brat domagał się notki, bo przecież zrobił super zdjęcia. :)
    Romantyczna ta dress :)
    Fajnie się Ciebie ogląda.

  19. Anonymous

    wszystko ok tylko błagam zrób coś z dykcją, chociaż POSTARAJ się mówić wyraźnie, bo przedstawić się nie umiesz bez seplenienia a szkoda bo filmiki super, wyglądasz bardzo fajnie, tylko to jedno drażni bo zajeżdża straszną amatorką…

  20. Anonymous

    jestem dopiero w połowie podcastu i uważam, że odcinek jest świetny ; ) naprawdę się rozkręcasz :D i tak jak dziewczyny piszą, nie da się nie oglądać tego z uśmiechem na twarzy, bo bije z ciebie taka fajna naturalność, energia, nic nie jest wymuszone :) świetny pomysł na odcinek : ) i wbrew temu co inni mówią mi twój głos i sposób mówienia bardzo odpowiada :) w odróżnieniu od dziewczyn które występują czasem na lookrtv ; )

    i zdjęcia bardzo udane: ) masz równie zdolnego brata :)

    pozdrawiam
    Natalia

  21. Marlena

    Sukienka – perfekcyjna, chociaż “coś mi w niej nie pasuje” ( i tak wiem.. zaprzeczam sama sobie).
    Czyżby tytuł posta nawiązywał do jednej z piosenek Beatlesów ? ;) Pozdrawiam.

  22. Anonymous

    obserwuje od dłuższego czasu i wniosek nasuwa się jeden: Tajlandia to nieodkryta kopalnia cudeniek;)

    i przyłączam się do ochów i achów, faktycznie jest coraz lepiej. z niecierpliwością czekam na kolejny podcast

  23. 6roove

    te drapowania od razu przywodzą mi na myśl Burberry
    naprawdę ciekawa i oryginalna sukienka, kapitalny łup!
    a brata możesz pochwalić :)) 4. boskie!

  24. Anonymous

    “amerykańskich prdiatrów czy czegoś takiego” -naucz się budowac składne, merytorycznie poprawne zdania bo co drugiego nie da się słuchać. No i ta wada wymowy! bleh, nie otwierasz ust do końca, ledwo idzie zrozumieć co mówisz. Coś strasznego wyłączyłam w połowie.

  25. Sara

    Sukienka boska, ślicznie w niej wyglądasz. Filmik bardzo ciekawy i wesoły ;)

    P.S chociaż Cię nie znam, bardzo Cię lubię ;)

  26. Anonymous

    Jest coraz lepiej:) niby cały czas przeszkadza niepoprawna składnia zdań przez co odnoszę wrażenie, że kompletnie się nie znasz na tym co mówisz… ale mam nadzieję, że dojdziesz do perfekcji.

  27. Anonymous

    Brawo, po raz pierwszy oglądałam Twój podcast z przyjemnością. Tematy coraz lepsze, baaardzo mi się podoba, że przedstawiasz pomysły na własnoręczne przeróbki, do tego jest coraz bardziej spójnie i na temat, a nie o wszystkim i o niczym. Super, oby tak dalej!!
    Koszulka-gazeta rzeczywiście interesująca.
    Zdjęcia bardzo ładne, pogratuluj bratu, no i znów piękne miejsce.
    Coraz milej mi się tu wpada.

  28. pani p.

    Biję się w pierś, bo pierwszy filmik nie podobał się mi wcale i aż mnie normalnie skręcało przy oglądaniu, ale muszę przyznać, że naprawdę się rozkręcasz i choć do Pochanke i Czubówny faktycznie się nie zbliżasz, to wg mnie nadrabiasz humorem ewentualne złe wrażenie pozostawione przez dykcję.
    Myślałam, że będzie dramat, a tu coraz lepiej :) Mea culpa!

  29. digieve

    Zaczynam się przyzwyczajać do twojego sposobu mówienia :) ale mogłabyś spróbować momentami mówić ciut wolniej. Bardzo sympatyczne wrażenie robisz i myślę, że będzie coraz lepiej.Chłopaki z “ekipy” jak dla mnie są lame…jakoś te ichniejsze wstawki wcale nie wypadają ani śmiesznie ani fajnie, ani trendy. Wypadają gorzej niż “truskawkowe studio” :D serio.

  30. Anonymous

    Nie masz w ogóle tremy, w każdym odcinku bardzo dobrze Ci idzie nawet w pierwszym (tzn. w pierszym, bo to był pierwszy raz przed kamerą, nie ?) Masz przyjemny głos, super asystentów no i własną osobowość i tyle pomysłów !
    Pozdro

    Danusia

  31. Anonymous

    Idzie Ci na prawdę coraz lepiej :)
    Sympatyczna z Ciebie osóbka i bardzo miło się Ciebie ogląda :D

    Haha, poza tym to muszę przyznać, że fajnego masz kolegę ;>.

    Pozdrawiam :**

  32. Anonymous

    rany, ale jestes urocza. ciuchy kompletnie nie w moim stylu, ale wydajesz sie taka sympatyczna, ze to przyslania cala reszte!

  33. Biurowa

    Podcasty to zdecydowanie rewelacyjny pomysł. Dobrze się prezentujesz, jesteś naturalna, uśmiechnięta, kamera cię lubi :)
    Mam tylko zastrzeżenia do dykcji, a właściwie dziecięcego zmiękczania głosek.

    Nareszcie mam urlop i mogłam obejrzeć wszystkie odcinki…

  34. Anonymous

    “Chłopaki z “ekipy” jak dla mnie są lame…jakoś te ichniejsze wstawki wcale nie wypadają ani śmiesznie ani fajnie, ani trendy. Wypadają gorzej niż “truskawkowe studio” :D serio.”

    Popieram, też denerwuje mnie to “gimnazjalne” poczucie humoru i styl bycia (oczywiście oceniam tylko to, co widzę na filmie). Trochę to żałosne, ale i tak polubiłam Twoje podcasty i żadni asystenci mi tego nie popsują :)

  35. Modna Komoda

    Ooo, a co pani robiła na mojej Jurze :), bo to chyba tam, były robione fotki, nie? Kapitalna mała biała. Zazdroszczę. A, i podcast fajny. Sprawiasz wrażenie przesympatycznej osoby :).

  36. Anonymous

    fajne te filmiki, ale nie mogę słuchać Twojego mówienia :P najgorsze było chyba “do przekształcania ich formy, nadawania jakiejś treści”, co brzmiało “do przehszatałsania ich formy, nadawania jakiej treścji”. brrr. ale poza tą dykcją jest na serio bardzo fajnie. Jedyne co mogę jeszcze dodać jeśli chodzi o mowienie to tyle, że w pierwszym odcinku było gorzej ;) podobają mi się pomysły przeróbek i generalnie trzymam kciuki zeby kolejne odcinki byly coraz lepsze.
    mys

  37. Anonymous

    czy tylko ja niewiele rozumiem z tego co mowisz?? tresc pol biedy ale to sie wszystko zlewa w belkot,nie moge wychwycic slow.

  38. Glamour Bbey.

    Hi blogger!
    Your blog is very nice! I’m glad that I’ve found it!

    Please, check mine too, it would be very nice of you. And maybe we can follow eachother!

    Love Cindy,
    And have a nice sunday!

  39. Anonymous

    Korek w buzię i ćwicz mowę, do tego staraj się wypuszczać powietrze nosem jak mówisz i od razu będzie lepiej z wymową :)

  40. Anonymous

    Korek w buzię i ćwicz wymowę, do tego staraj się oddychać nosem jak mówisz i od razu będzie lepiej z wymową :)

  41. Anonymous

    witaj :D
    spytam się przez ciekawość , możesz podać swój wzrost , wagę i rozmiar buta ? bo te wszystkie ubrania tak pięknie na Tobie wyglądają *.*

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *